Εκλογές (μέρος πρώτο)

Μαρτίου 7, 2012

Αυτοδιοικητικές εκλογές, κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 90. Σε ένα μικρό κυκλαδονήσι ο Αρίστος και ο Νίκος. Ο Νίκος είναι πενηντάρης και «σπουδαγμένος», αφού γύρισε τον κόσμο επέστρεψε στο νησί και ασχολείται λίγο με τους τουρίστες, λίγο ζωγραφίζει , ψαρεύει… Ο Αρίστος είναι οικοδόμος και ο «μπεκρής του νησιού.. 

Είναι μεσημεράκι, ο Νίκος κάθεται στον ίσκιο και κάτι διαβάζει. Ο Αρίστος έχοντας πιεί τα ουζάκια του τον βλέπει και τον πλησιάζει.

– Καλημέεραα

– Καλημέρα Αρίστο

– Θέλω να σου πώ..

– Πες μου Αρίστο

-Εσύ

– Ναί

– Εσύ έπρεπε να κατέβεις για δήμαρχος.

– Μπα, πώς κι έτσι;

– Ναι, έπρεπε..

– Και γιατί ρε Αρίστο;

– Εσύ είσαι διαβασμένος, εσύ ξέρεις τι πρέπει να κάνεις..

– Ναι αλλά εγώ ούτε μεγάλο σόι έχω στο νησί , ούτε κανέναν να με στηρίζει…

– Δεν έχει σημασία, έπρεπε..

– Να ρε Αρίστο, ας πούμε, αν εγώ κατέβαινα για δήμαρχος εσύ θα με ψήφιζες;

– Να πας να γ..θεις!

– Ευχαριστώ πολύ.. αλλά γιατί με βρίζεις τώρα;

– Εμένα.. εμένα κατεβαίνει ο ανηψιός μου για σύμβουλος , εσένα θα ψηφίσω;

Σχολιάστε

